28 augusti 2010

Hallå!


Idag åkte jag ut till min kusin Erika och började med att ryckta lilla Della, o ge henne lite mat, det tyckte hon om :) Sen tog jag in Corvette och gjorde iordning honom för en ridtur. Red runt dammen 2 varv i trav och galopp, sedan red jag lite på volt på gräset. Han kändes mjuk och fin och lyssnade bra på mej, iallafall i början men men ;P Han kändes ganska pigg idag också så får hoppas att det håller i sig tills imorgon för då är det första omgången i Div2! LC:1 och LB:1 är det som gäller då. Fick bli en rejäl puts efter ridturen vilket behövdes! Så nu står all min utrustning i stallet och glänser :D

Efter lunchen bar det av till Holavedens Lantliga Ryttarförening, följde med Erika till hennes tävling för att ta lite fina kort. Hon red LAP:1, och jag tror jag fick till några fina bilder iallafall, hoppas dom duger ;)

Nu ska jag titta igenom programmen tills imorgon så att dom sitter! Kommer nog kanske ett inlägg i morgon också från min tävling! Nu är det bara sova och tagga!



Bildbomb från Erikas tävling med Cel-Bo!






















Var tvungen att lägga in en bild på Corvette också :)



Ha det bra!  / Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0