17 December 2010

Hallå!

Blev ingen uppdatering igår för att jag inte kunde logga in på bloggen?! Det var något konstigt med blogg sidan, men nu funkar det igen ;)

Det blev ingen ridning för mig igår, Corvette fick vila. Men idag red jag en liten runda med mamma, som innehöll både skritt och trav. Jag ställde och böjde igenom honom ordentligt i båda sidorna, och han kändes mjuk och fin. Han var pigg och hade energi framåt också!
 Vi har börjat trappa ner på ridningen med Corvette, för han ska få vila nu över jul och nyår i ca två veckor. Eftersom att det har varit mycket lektioner för honom nu på sista tiden, och alla hästar behöver ju sig en liten viloperiod någon gång ibland ;) Så då kommer jag ju få mer tid att rida på min lilla ängel istället :)


En bild från i somras då vi fotograferade hästarna



Cel-Bo & Eklyckans Corvette


Ha det bra! / Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0