21 December 2010

Hejhej!

Idag fick båda hästarna vila igen, så nu när jag hade lite tid kunde jag göra ett collage på delar av detta år. Har inte alla bilder från i år då jag inte har så mycket bilder på min dator.

Här är bilder på när jag tävlar, min första vinst med Corvette, fotografering i lin, fotografering av Della Corvette Wille och Cel-Bo, från när jag var med min kusin på några tävlingar, när min lillasyster red lektion på shettisen Pablo och lite vanliga sommar uteritter.




Ha det bra! / Petra


Kommentarer
Postat av: Maya - Ponnydressyrryttare!

SV; Nja, haha. Tävlingsnivå just nu ja, dock så tävlade jag reg - nationellt med min c-ponny. Min d-ponny är 5 år gammal & det är hans första tävlingsår, så ^^

2010-12-21 @ 21:32:27
URL: http://youngdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0