23 December 2010

Hejhej!

Idag åkte jag ut till stallet med Linda (en från stallet), jag mockade och fixade lite i stallet. Sen red vi ut tillsammans i kylan. Corvette var jätte pigg och på glatt humör! Han är jätte rolig att rida när han är så pigg, han busar, gör konstiga ljud och bockar lite då och då, haha. Han var så pigg eftersom han har fått vila i fyra dagar nu, vi får se hur det blir med ridningen i morgon.. Vi travade ganska mycket idag, Corvette var lätt i handen och mjuk i båda sidorna. Jag ställde i genom honom några gånger i båda sidorna för att känna hur han var. Idag var underlaget så pass bra att vi kunde galoppera lite också.

Jag får passa på att önska er en riktigt GOD JUL! :)


En ritt i  snön :)




Ha det bra! / Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0