26 December 2010

Hejhej!

Idag har varit en lite slappar dag, har tittat på film och myst :) Men sen efter att vi hade ätit lunch åkte mamma och jag ut till stallet, vi mockade och fixade iordning allt.. Efter det red jag ut en liten sväng på Della, mamma gick med oss. Det gick ganska bra, men hon busade/bråkade lite idag, hon ville inte dit jag ville och protesterade lite. Men sen lyssnade hon på mig och gjorde som jag ville, mamma fick hjälpa mig lite när hon inte ville gå förbi allt det som var såå otäckt och läskigt. Och de andra hästarna fick vila idag.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n igen för kl 18 är det Sthlm international horseshow på svt2!


Tummen upp för mina super snygga illröda termobyxor! X)


Testade nya grimman också, satt perfekt och blev jätte snyggt! :)

Ha det bra! / Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0