31 December 2010

Hallå!

Jaha då var det sista dagen på år 2010, det har gått väldigt fort enligt mig, det känns som att det inte alls var längesen jag precis skulle börja på ny skola med nya klasskamrater o allt.. Men nu har vi ett nytt år med nya händelser fram för oss. Ett nytt tävlingsår för mig och Corvette och ett utbildningsår för mig och Della, vilket ska bli mycket roligt att få utvecklas tillsammans med!

Idag var jag ute i stallet och fixade iordning allt tillsammans med mamma. Det blev ingen ridning idag, tog bara in Della för att se om svullnaden på benet hade gått ner, men det hade det inte. Jag borstade av henne lite också innan jag släppte ut henne igen.





Ha det bra! / Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0