17 September 2010

Idag red jag med Corvette till ”hoppskogen” (En liten skog med små vägar med hinder lite överallt) Jag skrittade hela vägen dit och travade lite på gräsplätten som är precis utanför skogen.

Sen gick vi ner i skogen och skrittade runt ett varv, efter det började jag trava och galoppera mot hindrena och hoppa rundan i både höger och vänster varv. Corvette var pigg och glad, han tyckte det här var super kul för han drog på i galoppen mot hindrena och bockade lite här och där. När vi hoppat klar gick vi upp ut ur skogen och jag travade på grusvägen hem i låg och rund form, då övade jag lite på öka minska trav samtidigt, vilket han reagerade bra på.




Cel-Bo & Corvette



Corvette vid fototagning




Ha det bra!  /Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0