8 April 2011!

Heej!

Idag fick jag skynda mig hem för att Ebba (min lillasyster) skulle iväg och träna för Nina på lilla shettisen Pablo. Så det blev ingen ridning för mig idag, Della och Corvette fick vila. Iallafall, jag, Erika, mamma och Anna hängde med på träningen. Erika och jag fotade lite, men har inte lagt in bilderna ännu, de får komma in lite senare ;)


Ebba och Pablo vid en fototagning i vintras


Igår, torsdag, var jag ju och hopptränade med Corvette. Han skötte sig riktigt bra faktiskt, han stannade på några enstaka hinder, men nästa gång jag red på hindret hoppade han. Han var pigg och hoppade fint, då och då kom vi in lite knasigt på ett par hinder, men hoppade gjorde han!















Kommentarer
Postat av: Miranda

Vill du tävla om att bli veckans blogg?

http://ponniiehastarnas.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment



:)

2011-04-09 @ 20:42:41
URL: http://ponniiehastarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0