Dagens ridning!

Efter skolan gick jag en sväng på stan för att hitta grejer till min håruppsättning som jag ska ha på tävlingen i helgen. När mamma slutat jobbet kom hon och hämtade upp mig, och så åkte vi till stallet. Efter vi fixat iordning allt i stallet tog vi in Corvette och Sol o fixade dem för en uteritt.
Vi skrittade i backarna i ko-sommarhagarna, sedan red vi på grusvägarna hemåt. Då varierade vi alla gångarter. Vi gjorde lite ryggningar, slutor i skritten och galoppfattningar från skritt.
Corvette var mjuk i sidorna och var rund och låg i formen. När vi övade på slutor förstod han inte riktigt i början, men efter ett tag fattade han vad han skulle göra, ungefär i allafall, vi måste öva vidare så att säga ;)

När jag kom hem testade vi att göra en håruppsättning, mamma hjälpte mig, såhär blev resultatet:




Men det här är ju bara en variant, man kan ju göra precis hur man vill ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

fiiiiint :)

2011-04-28 @ 17:58:55
Postat av: Sissi

Jag är säker på att du har tjusigaste håret på helgens tävling!

Lycka till!!!!

2011-05-01 @ 11:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0