Gårdagens hoppträning!

Igår, torsdag, var det hopplektion i Nykyrka. När vi kom fram såg vi att det var lektion ute, först blev jag inte super peppad på att rida ute, var lite halv kallt. MEN det visade sig vara super bra! Corvette blev superpigg! Han drog mot hindrena och tyckte det var jätte roligt!! Då blir ju genast hela träningen mycket roligare :)
Iallafall, de på lektionen innan mig drog över ca 30 min, så jag och tjejen som skulle hoppa samtidigt (vi var endast två! :D) fick rida fram medans vi väntade, så att vi skulle vara klara för att hoppa när det var vår tur.
När vi fick komma in på banan började vi hoppa några hinder innan det var dags för banan. Corvette stannade BARA en gång idag! Var på ett hinder som vi inte hoppade innan banan, men när jag styrde på det igen hoppade han :) Jag var verkligen suuuuperglaaad!! STORT leende på läpparna! :D

Tänkte jag skulle försöka mig på att rita banan..




Nu när vi troligen kommer träna ute nästa gång får vi ta med kameran och ta lite fina hoppkort! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0