Lite uppdatering!

Heej!

Känner att jag varit lite dålig med att blogga de senaste dagarna, men ska försöka ta igen det nu under helgen.

Jag red iallafall ut en sväng på Corvette tillsammans med mamma och en tjej från stallet i Onsdags. Då var Corvette något lugnare än dagen innan, men ändå pigg och glad. Vi gjorde inte något speciellt direkt. Vi höll igång i skritt, trav och lite galopp. Eftersom jag red sist i "ledet" kunde jag även göra lite skänkelvikningar och öppner bakom dom andra. Dom gjorde han bra, jag ställde även igenom honom ordentligt i skritten, han kändes väldigt mjuk och fin i båda sidor.

Mer uppdatering kommer senare om det blir tid över, annars kommer det mer i helgen! Funderar på om jag ska ta o fråga Erika om hon kan hjälpa mig med en ny header?
Och just det, för er som undrar gick det bra med lilla mamma som blev sparkad, inget brutet ben ;)




Idag Fredag, blev det ingen ridning på någon av hästarna, de blev nämligen vaccinerade idag.

 Vem fyller år idag då, 1/4? Jo Sol! Hon fyller nämligen hela 19 år idag, mammas lilla tant;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0