Ridning Tisdag!

Idag red jag ut själv en sväng med Corvette. Han var pigg och busig då det blåste halv storm ute, haha. I början tog han som små skutt framåt, trippade på sidan, bockade, ja ni förstår nog! 
När jag skrittade och travade ställde jag igenom honom, gjorde öppner och några skänkelvikningar. När jag kom till "hoppskogen" travade jag några varv där över de små stockarna som ligger på stigen. Sedan på grusvägen hem galopperade jag. Corvette kändes pigg, busig, glad idag, han gick fint på tygeln och var riktigt rolig att rida :)

Har inte berättat hur det gick på träningen igår än, berättar om det när jag får lite mer tid.. Imorgon kanske det kommer upp ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0