Till Erika!

Åkte till Erika på eftermiddagen med mamma och Ebba. Ebba red en sväng på Pablo och mamma gick med henne. Medans Ebba var i väg och red lös-longerade Anna Hälge i gräs "paddocken", och Erika och jag tittade på. Hälge var duktig och travade fint, han jobbade på bra, men blev ganska trött och svettig efter ett tag ;) Han fick fram riktigt härliga travsteg!

Tänkte lägga upp fortsättningen av bildbomben från grums, här kommer bilderna!






Mollie & Sunrise, också mantorpsryttare

Amanda & Sunny Sunday, även hon mantorpare

Ingrid & Munsboro Maverick, mantorpare

En urknoppad Cel-Bo som strax ska påbörja den långa resan hem

Såhär såg Erikas frisyr ut en av dagarna, riktigt snyggt tycker jag!


Just det, på tal om håruppsättning, ska nog till sharpman i morgon och se om de har någon donut och kanske någon snygg tofs, så jag också kan ha en snygg håruppsättning. Min ser vanligtvis ut såhär på tävling:

Känner för att byta upp mig till en annan uppsättning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0