Torsdag 21/4

Idag blir det ingen ridning för mig. Jag ska snart åka ut till Erika för att hjälpa henne med att packa, fixa/tvätta Cel-Bo m.m Vi ska ju till Grums, där det är ett nationellt meeting, och Erika ska tävla. Jag följer med och fotar, även min mamma och lillasyster ska med. Det är mycket som ska packas och fixas, så vi har en del att göra!
Medans jag väntar på att mamma ska komma hem (hon ska skjutsa mig till Erika, ska sova där tills imorgon då vi åker till Grums) packar jag mina saker. Så Corvette (även Della) får vila torsdag-lördag, då jag inte är hemma. Han får sig en tredagars vila, det skadar aldrig ;)
Just det, vi kommer att ha med oss en dator till Grums, så lite uppdatering ska ni få ;)


Cel-Bo & Corvette


Kommentarer
Postat av: TEAMNORRLANDSRYTTARNA - J e s s i c a

Vilka söta ponnyer! :D

2011-04-22 @ 16:07:48
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0