9 Augusti!

Idag red Ebba och jag tillsammans på Pablo och Corvette. Vi red en sväng först och mamma gick med, vi varierade skritt och trav. Sedan gick vi över på en stubbåker där Erika red lite på Cel-Bo och Anna hjälpte henne. Där galopperade jag lite, förvändgalopp o serpentiner med avbrott, gjorde några skänkelvikningar o ryggningar (blev jätte fina idag!!) och travade på volt. Anna hjälpte mig lite, det gick superbra! Var jätte nöjd med honom idag. Han kom i en högre fin form, galopperade med bra energi och gjorde fina fattningar. Känns riktigt bra så här långt tills tävlingen på lördag! Ska rida en LA:1 i Nyckelby, dock är det bara 3st i min klass! Men vi hoppas på det bästa :)

Här är några bilder från idag..

Ebba & Pablo




Efter vi var klara med Corvette & Pablo fixade mamma och jag iordning Sol & Della för en uteritt. Vi red på olika stubbåkrar och runt dammen. Della känndes riktigt fin emellanåt men blev också lite tung tyckte jag.. Hoppas jag kan få lite hjälp med det när vi ska rida lektion för Nina Lilja på torsdag ;) Annars gjorde hon jätte fina galoppfattningar idag! Alla blev rätt, nu ska dom bara komma precis på kommandot, blir ju några travsteg innan.


Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åh tack så mycket :D härliga bilder!!

2011-08-10 @ 21:10:44
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0