Fotodag!!

Idag åkte Ebba och jag ut till Erika på förmiddagen, för idag hade vi bestämt oss för att ta en fotografering med hästarna. Blev riktigt nöjdmed resultatet, o kul var det också! Iallafall, här är några av bilderna..













Får visa er mer bilder från idag någon annan gång, orkar inte lägga upp alla på samma gång.. :)


Iallafall, efter vi var klara med fototagningen red Erika, jag o Ebba ut en sväng på Hälge, Della och Pablo. Det blev mest rakt fram, men vi avslutade lite på volt. Gjorde lite skänkelvikningar i skritt o trav och även serpentiner likadant. Galopperade mest rakt fram, fattningarna blev inte riktigt lika bra som igår, hon fattade fel några gången i ena galoppen.. Men annars är jag så nöjd med henne !
O här är Della o jag idag..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0