Tävlingen i Nyckelby

Igår var det tävling i Nyckelby, då red jag LA:1 programmet. Corvette kändes helt okej på framridnngen, han lyssnade bra på mig, gjorde fina ryggningar och hade hyfsad energi framåt. Tyckte han kom i en bra,lite högre form.
Inne på banan fungerade allt bra tills vi kom till den andra ökningen, då fattade han galopp - brydde mig faktiskt inte så mkt om det, tänkte: han reagerade iallafall, vilket han inte brukar göra på banan annars. Sen kom vi till galoppen, då tog han fattningen sent, hade svårt att få fram honom, han bröt av tidigt. Sedan i den andra galoppen bröt han av - två gånger?! Då blev jag förbannad o red slarvigt som en kratta. Nae det var inte kul någonstans! Kändes som vi gick tillbaka i tiden då han höll på så här! Han som har gått så bra de senaste veckorna.. Det jag kände mig riktigt nöjd över inne på banan var ryggningen - blev super fin!, och skritten, fick sjuor rakt igenom. 
Jaja, bara kämpa vidare.. Här är några bilder..





Min håruppsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0