10 Februari 2011

Heej!

Idag skulle jag åkt på hopplektion, men så blev det inte. Det var så dåligt väglag så vi valde att inte åka. Lite synd sådär.. Då fick Corvette vila istället och ladda inför dressyrclearounden på lördag! :) Men självklart ska jag ju rida lite imorgon också, men ändå ;)
På tal om clearounden, då ska jag rida LA:1, hoppas att det går/känns bättre då än vad det gjorde sist.


Här är ännu en gammal bild, hihi :) Här är väl Corvette ca 4 år Cel-Bo ca 6 år. Jag är ca 14 & Erika 15 år.
Bröderna Bo-Gi



Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om du blev vinnaren! Annars så kan du bara anmäla dig till min nya "dagens blogg" :)

2011-02-10 @ 22:05:10
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0