2 Februari 2011

Hejhej!

Idag åkte mamma och jag ut till stallet efter skolan. Vi fixade allt i stallet innan vi tog in Sol och Corvette. Vi gjorde iordning hästarna, sen red vi ut en sväng tillsammans. Idag kunde vi både trava och galoppera ganska mycket, eftersom att isen börjar försvinna och gruset på vägarna börjar komma fram. Så himla skönt! Nu kan man börja rida lite mer ordentligt. Corvette var ganska pigg idag, men absolut inte så pigg som han var igår. Han är mycket lugnare om någon annan häst är med. Jag ställde igenom honom i båda sidorna, och gjorde små skänkelvikningar. Jag ryggade också ett par gånger, han ryggade raskt bakåt. Sedan när vi var tillbaka och ställt in de andra hästarna, borstade jag lite på Della också :)


 
Snygg Della, en bild från förra året ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0