24 Februari 2011

Heej!

Idag åkte vi ut till Erika, för att Ebba min lilla syster skulle rida Pablo. Medans mamma var med Ebba i stallet och fixade Pablo, var Erika och jag inne och fixade lite med min blogg som ni kanske ser :) Vi planerade också lite smått inför imorgon också. För då ska vi ju på Göteborgs Horse Show!! :D Ska bli riktigt kul, att få se lite fina hästar och shoppa lite! Så imorgon blir det att gå upp tidigt, kl 06.00 kommer Erika & Anna hit och då är det dags att åka.

Tillbaka till dagens ridning.. På eftermiddagen åkte mamma och jag ut till stallet. Jag började med att rida Della, mamma gick med. Della var vääldigt pigg och glad! Jag hade tänkt att bara skritta och trava eftersom det var lite isigt. Men då fattar Della galopp där vi som normalt brukar galoppera. Haha, hon tyckte iallafall att vi skulle galoppera minsann!


Efter att vi var klara med Della tog vi in Corvette och Sol. Vi red inte jätte långt idag, en runda med skritt och trav. Jag ställde igenom Corvette, gjorde några öppnor och ett par skänkelvikningar. Jag försökte också hålla Corvette i ett lite högre trav tempo då och då.

Corvette & Della kommer få vila sig lite nu när jag är borta så det blir inget bloggande om hästarna de närmaste två dagarna tror jag. Men Erika & jag kommer nog att uppdatera lite från hotellrummet om hur dagen varit iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0