Hemma!

Nu har vi kommit hem till lilla Vadstena igen! Packade precis upp alla våra fina saker vi har köpt, tog bild på vad Ebba och jag hade köpt..


Här har vi alla min inköp!

*Swarovski pannband med vita stenar - Till Della
*Hästgodis som lillsyrran och jag köpte tillsammans
*Svart HVPolo schabrak med ljusturkos kant - Till Corvette
*Vita Roeckl vantar till tävling
*Svarta vanliga benskydd - Till Corvette
*Svarta Musto handskar till träning
*Grått Scockemöhle schabrak - Till Corvette/Della
*Gråa Schockemöhle benlindor som mamma och jag köpte tillsammans - Till Corvette/Della
*Brunt Bucas vintertäcke som mamma var snäll och köpte till Corvettan! ;)

Är super nöjd med alla inköp! :D

Här kommer också min systers fina inköp!


Alla inköp ovan är ju till lilla shettisen Pablo, ni kan ju förstå hur smått och gulligt det är :)

*Röda Catago miniboots
*Fint schabrak med Pablo broderat på
*Röda Catago benskydd

Ni kan ju förstå hur snygg lilla Pablo kommer vara i allt detta! ;D


Kommentarer
Postat av: Nina

Undrar bara när Pablo kommer och tränar i sin nya mundering ;)

2011-03-01 @ 21:04:51
Postat av: Petra

Det blir nog snart det, så Ebba får använda alla sina inköpta grejer ;)

2011-03-02 @ 20:48:01
URL: http://petrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0