Nu är jag hemma igen!

Heej!

Nu har jag kommit hem från vår lilla skidresa till Kisa. Jag har åkt en hel del skidor och haft det mysigt i husvagnen. Riktigt roligt var det att åka skidor! Det måste göras om!
Vi var hemma här i Vadstena vid kl 17.00, så efter att vi tagit in all packning, bytte jag om till häst kläder för att åka ut till stallet ;) Mamma och jag red en sväng på Corvette och Sol. Jag gjorde lite öppner och skänkelvikningar i skritten. Vi kunde trava ganska mycket idag då det var bra underlag. Corvette var super pigg idag! Han fick gå före Sol hela tiden för han var så pigg :) Han har ju vilat medans jag var i Kisa så kan förstå att det var därför han var pigg ;)

Jag ville rida idag eftersom att i morgon ska jag åka till Sissi på en dressyrprogram träning. Man får då värma upp själv, sedan får man rida ett valfritt program för Sissi. Man har 15 min på sig, så man får rida om vissa delar om det behövs. Jag har valt att rida Lag 03 programmet, jag hoppas att han klara av det i morgon och är full av energi!! Här har ni Sissi's hemsida : www.sissililja.se







Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas de går bra! ;)

2011-02-23 @ 07:12:22
URL: http://erikastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0