1 Januari 2011

Heej!

Idag åkte mamma och jag ut till stallet på kvällen. Vi red ut tillsammans på Sol och Corvette. Det blev mest skritt, men också lite trav där underlaget var lite bättre, det var ganska isigt ute idag.. Jag ställde igenom Corvette ordentligt i båda sidorna, men idag var det lite svårt med koncetrationen, bara för att han var pigg + att det blåste massor ute + att mammas häst Sol var på tå + att det fanns såå läskiga grejer överallt när vi red idag.
Efter att vi hade fixat iordning hästarna och ställt in dem i boxarna, tog jag ut Della och borstade av henne lite också. Mamma friserade manen lite på henne också.

I morgon åker jag till Erika med Corvette, vi ska bo där två nätter så att Erika och jag kan rida och göra lite annat roligt tillsammans också! :)


Bild från när vi fotograferade i ett lingärde i sommras





Ha det bra! / Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0