12 Januari 2011

Heej!

Idag åkte jag ut till stallet efter skolan. Mamma och jag fixade iordning i stallet, och sedan red vi en sväng tillsammans. Vi skrittade bara en kort sväng för att det var så himla halt ute. Jag böjde igenom Corvette i båda sidor och han var mjuk, han stretade dock emot lite en kort stund i ena sidan, men släppte snabbt efter. När vi var tillbaka hemma och jag hade borstat av honom, stretchade jag benen på honom, eftersom att det var en så hård träning igår.
När jag var klar med Corvette tog vi ut Della och borstade av henne lite också.

Någon gång i helgen, om jag hinner, ska jag försöka föra över lite gamla bilder till min dator och visa dem här :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0