19 Januari 2011

Heej!

Idag kom jag till stallet med mamma vid 17.00 ungfär. Vi fixade allt i stallet, sedan gjorde vi iordning Corvette och Sol för en liten ridtur. Idag blev det en skritt-tur igenom en hage med snö i. Vi kunde inte rida så mycket på grusvägarna för det var så isigt, Corvette har broddar men man vill ju vara försiktig ändå. Men isen börjar försvinna så snart ska det nog gå att rida lite mer ordentligt. Corvette kändes pigg, han fick arbeta en sträcka på tygeln i låg form och jag ställde igenom honom i båda sidor. Sedan när vi var tillbaka och jag hade ställt Corvette i boxen, tog jag ut Della och borstade lite på henne.

Någon mer än jag som längtar till värmen och alla tävlingar? :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0