23 Januari 2011

Heej!

Idag åkte vi ut till Erika på förmiddagen för att Ebba (min lillasyster) skulle rida på Pablo. Så Mamma och jag gick med Ebba en sväng när hon red.
På eftermiddagen åkte mamma och jag ut till vårat stall för att rida på Corvette och Sol. Vi red runt lite i ko-hagarna. Vi skrittade och kunde också trava där det inte var så mycket snö. Corvette var pigg och glad, jag höll honom i lite låg form mestadels av ridturen, han var lätt i handen.
När vi var tillbaka i stallet och vi hade ställt Corvette & Sol i sina boxar, tog vi in Della och borstade av henne lite också. Det tyckte hon om, hon var jätte mysig och ville bara gosa :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0