26 Januari 2011

Onsdag.
Idag var jag ute i stallet själv. Jag gjorde iordning Corvette och red en liten sväng. Corvette var superpigg idag verkligen! Han kunde knappt skritta, var tvungen att små trippa på tå i trav, haha. Han blev lite busig och gjorde hopp rätt upp i luften/bockade, det blåste ju lite ute och så red jag själv, då brukar han faktiskt bli lite busig och halvgalen :)
Men det var bra underlag iallafall, så jag kunde trava ganska mycket, vilket Corvette inte hade något emot! Under ridturen höll jag honom i låg form, jag jobbade inte så mycket mer med formen idag. Han fick röra lite på sig iallafall ;)



Bild från vår första vinst tillsammans, i Nyckelby.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0