27 Januari 2011

Torsdag.
Idag var det hoppträning för Ingrid Stark i Nykyrka. Idag övade vi på mycket svängar. Snävare svängar från hinder till hinder. Men innan vi började hoppa, red vi fram på egen hand. Efter jag skrittat fram började jag trava på lite serpentiner, volter och lite svängar. Sedan galopperade jag runt på lite volter också. Sen var det dags att börja hoppa. Jag var först ut. Corvette skötte sig bra idag, han stannade bara på ett hinder, dock två gånger på samma hinder. Men det stod ju en regnbåge under hindret, den var väl lite läskig antar jag.. Annars var det som vanligt, han hoppar lite osäkert i början men sen efter han hoppat några hinder hoppar han jätte fint!
Vi hoppade ju en bana också, jag lyckades komma ihåg hela! Haha, duktig jag är då :)
Corvette gjorde ett speciellt jätte fint hopp över ett hinder idag. Han hoppade högt över och bara flöög! Det var super häftigt att sitta på! Duktig han är min lilla polle <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0