30 Januari 2011

Heej!!

Idag åkte mamma och jag ut till stallet på förmiddagen. Vi fixade allt vårat i stallet, och sedan tog jag in Della och borstade lite på henne. Det tycker hon om! Hon vill bara gosa & pilla på allting, tihi :) Corvette vilar idag, så när jag hade borstat färdigt på Della, gav vi hästarna lunch och åkte sedan hem.
Sedan fram tills nu har jag fört över lite gamla bilder från den stationära datorn, till min :) Tänkte jag kunde lägga upp lite gamla bilder då och då.. Man ser stor skillnad på Corvette kan jag säga! Det kanske inte är de snyggaste bilderna, men kan vara kul att se ändå ;) Men de bilderna får komma här någon annan gång! Har inte riktigt tid just nu, slänger upp bilderna som mamma och jag tog igår när vi red tillsammans istället;)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0