4 Januari 2011

Heej!

Jag är fortfarande kvar hos Erika, ska stanna här tills imorgon, men Corvette får nog stanna här tills på söndag, så jag kommer tillbaka hit efter torsdag;)
Så i morse fick vi gå upp tidigt eftersom att Erika skulle rida lektion med Ingrid för Sissi Lilja kl 09.00!
Sedan på eftermiddagen red Erika och jag ut en sväng. Erika red på Hälge & jag på Corvette. Vi skrittade och travade bara, pga underlaget. Corvette kändes mjuk och fin i båda sidorna, jag gjorde små öppnor här och där för att han skulle bli mjuk i sidorna.

 





Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

söt ponny! vad har den för stam? :)

2011-01-07 @ 18:33:46
URL: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0