5 Januari 2011

Hejhej!

Idag ville min lillasyster bli fotad, så som vi gjorde i går med våra hästar. Så då gjorde vi det, hon fick ta på sig lite fina hästkläder och göra den lilla shettisen Pablo lite extra fin.

Erika, jag och Ebba (min lillasyster) red ut en sväng tillsammans. Vi varierade skritt och trav, även lite galopp där underlaget var ok. Jag fick ta det väldigt försiktigt med Corvette, för han får så himla mycket snö styltor nu när det är kramsnö ute. Han har häller inga snö sulor som förhindrar snöstyltor. Så när han får snöstyltor halkar han väldigt lätt..

Här kommer bilder på Ebba från när vi fotade henne.



Pablo 12 år & Ebba 11 år



Kommentarer
Postat av: ameena - skånes största blogg

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-07 @ 12:23:59
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 14:20:46
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: Sissi

Kul att syrran får vara med oxå.

Fina bilder!!!

Sissi

2011-01-09 @ 01:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0