Skriver igen lite nu också då..

Heej!

Blev inte att jag bloggade igår helt enkelt, men skriver lite om det nu istället ;)

16/1 2011

Idag blev det ingen ridning för min del. Vi åkte ut till stallet fixade iordning allt, sedan red mamma iväg en sväng själv. Då tog Ebba (lillasyster) och jag in Corvette för att fixa lite med honom. Ebba borstade honom, jag trimmade hovskägget och svansen lite. Sedan provade jag de nya benskydden som jag fick i födelsdagspresent, de passade! :) Trodde de skulle vara stora, men de funkade ;) Sedan när vi var klara med Corvette och mamma hade kommit tillbaka, tog vi in Della och borstade lite på henne också. Jag gick en sväng med henne upp till grannens stall efter att jag hade bortsat henne. 


Här är benskydden..


Lilla Corvettan var lite blööt..


Della på en liten promenix..


 17/1 2011

Idag blir det ingen ridning heller, för idag ska jag plugga och senare i kväll ska jag på handbollsträning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0