Dålig uppdatering!

Har inte bloggat på ett tag nu, vet inte riktigt vad det beror på..? Nu när det är sommarlov o man har tid för att blogga blir det aldrig av ändå.. Jaja jag får försöka ta tag i det.. får se hur det går hehe.

Har i allafall ridit massor på både min ponnyplutt o min hästskrutt, dom sköter sig fint och är pigga och glada! :) Blir nog träning för Nina Lilja med Della tillsammans med Hälge & Erika på fredag! Blir spännande o se hur det går, kommer nog  lite bilder då också.

Måste ju berätta att jag var och tävlade idag! Var lokal tävling i Heda, red LA:1 på 65,79% = det bästa resultatet för oss i det programmet :) Har inte fått bilderna än, så de kommer någon annan gång! Emma var med och tog super fina kort & Erika var även med och filmade :) 


Förra träningen för Nina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0