Söndag tredje juli!

Idag red Erika och jag en sväng tillsammans på Corvette och Hälge. Vi red hela långa gräsvägen i skritt, trav och galopp. Hästarna var pigga o glada. Jag ställde o böjde igenom Corvette i alla gångarter eftersom han kändes stel i vänster sidan. Men han kändes ändå rund i formen. Sedan när vi kom tillbaka red vi även lite på ett gräsgärde. Där travade vi lite på serpentiner och jag galopperade - gjorde galoppfattningar från skritt och övade på avsaktningar till skritt. När Anna hjälpte mig så blev det en o annan hyfsad avsaktning :)


Fungerar inte att ladda upp några bilder av någon anledning.. de får komma någon annan dag helt enkelt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0