Gårdagen!

I går åkte vi till Gottlösa (mantorpsryttarna). Della står ju som sagt där just nu och blir riden av Nina Lilja. Iallafall, igår red Nina en stund på henne i ridhuset, sedan fick jag hoppa upp och rida en kort stund. Nina red på serpentiner, gjorde skänkelvikningar och några öppnor, även en del på volt. Sedan galopperade hon och gjorde stora volter. När jag fick hoppa upp travade jag på en ått-volt och gjorde lite skänkelvikningar. Jag galopperade runt lite i ridhuset och gjorde stora volter.
Hon kändes härlig, lite annorlunda faktiskt, hon var mycket mer framåt och mer känslig för skänkel o spö. Det var riktigt roligt att rida henne igen :) Ska bli spännande att se hur fortsättningen blir, vi ska ju hämta hem henne på måndag - då blir det hårdträning hemma istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0