Ingen lektion!

Blev tyvärr ingen dressyrlektion igår..Red ut en sväng med Erika på Hälge istället! Vi tog det ganska lugnt, men varierade alla gångarter. Båda hästarna skötte sig bra, Corvette kändes riktigt pigg och glad vilket alltid är roligt! Före vi red hästarna åkte mamma och jag till Della ( i Gottlösa) för att titta när Nina red henne. Hon skötte sig bra, pigg och framåt men blev lite vresig av sig ett par gånger när hon tyckte det blev lite besvärligt.

Idag blir det troligen ingen ridning för mig, visserligen spelar det väl inte så stor roll om jag rider eller inte idag, då jag ska åka till Italien tidigt imorgon, med familj och släkt. Alltså får Corvette vila sig nu en vecka medans jag är borta. Det blir då uppehåll på bloggen, men bloggar igen när jag kommer hem!
Om ni vill ha en blogg att läsa på medans jag är borta kan ni ju alltid kolla in Erikas blogg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0