Långritt!

I lördags red Erika och jag ut tillsammas på Hälge och Corvette. Vi red en ganska lång tur med mycket trav och galopp på olika mjuka gärden. Corvette var pigg och glad hela turen, han ville mer än gärna hänga på Hälges tempo i både traven o galoppen, det gick undan vill jag lova! :) Jag ställde igenom Corvette i alla gångarter och gjorde även öka-minska i både trav o galopp. Han gjorde faktiskt ett par riktigt fina längningar i traven! Det går framåt för oss :) Erikas mamma (Anna) Gick med oss och fotade även lite, men har inte fått bilderna av Erika än, så de bilderna får komma vid ett annat tillfälle..

Idag blev det ingen ridning för mig. På förmiddagen följde jag med Emma ut till hennes stall för att titta på hennes nya häst Rubinah. Jag fotade lite när de red i paddocken, här är några av dem..



Endast fyra år, hon såg riktigt mysig o trevlig ut! Hoppas det var ok att jag la ut bilderna?(A)

På eftermiddagen åkte vi till Gottlösa (mantorpsryttarna) och var på funktionärs utveckling och även på en kurs med Bo Jenå, han visade hur man skulle tömmköra - riktigt intressant och kul o se lite fina hästar! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt fina bilder!! Tack så mycket petra! Skicka!! :D

2011-06-12 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0