16 Mars 2011

Hej!

Idag åkte jag direkt ut till stallet efter skolan. Jag var där själv eftersom mamma redan varit där på morgonen vid utsläppet. Hon hade också fixat iordning allt, så det var bara att ta in Corvette och fixa iordning honom för min del.
Jag red på olika gräsgärden för att komma till "hoppskogen". Det tog ca 40 min, med mest skritt och trav. Alltså en ganska lugn ridtur idag. Men Corvette var pigg och på lite bushumör (dock var det busväder, blåste en del) Han bockade, gjorde lite konstiga grisläten, körde med huvudet och väl inne i "hoppskogen" ville han bara trava! Ville verkligen inte skritta, han ville vääldigt gärna hoppa de små hindren där. Men blev tvungen att bryta av, för det var så isigt på stigen på vissa ställen.

Alltid kul med en pigg och glad ponny!! Hoppas det håller i sig till helgen, då vi ska rida programträning på lördag och tävla i Finspång första omgången i Div 1 ;)



Här är Div 2 laget, förra året.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0