29 Mars

Heej!

Idag fixade jag att själv i stallet. När allt var klart tog jag in Corvette och fixade honom för en uteritt. Jag red en sväng på ca 40 min, med skritt, trav och galopp. Jag gjorde lite öppner och skänkelvikningar. Corvette var jätte pigg idag! Han hoppade in i galopp när jag gav skänkel för trav, han pep och gjorde flera bock-serier när vi galopperade, haha galen häst! Men tycker bara det är roligt att se att han kan vara så här pigg och busig dagen efter träning! Även roligt att det finns så mycket glädje och bus i honom :)

Tänkte göra något special inlägg i helgen om jag hinner. Typ berätta lite om hur stallet ser ut (självklart med bilder också) eller visa min utrusting, tävlingsutrustning, gamla bilder på Corvette eller på min första ponny Vittra? Är det något speciellt mina läsare vi läsa om ? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0