9 Mars 2011

Heej!


Idag åkte jag ut till stallet efter skolan. Jag fixade iordning lite i stallet medans jag väntade på mamma. När mamma kom fixade vi iordning Sol och Corvette för en uteritt.
Idag blåste det ganska mycket och små regnade medans vi red, det gjorde att Corvette blev jättepigg! Han trippade i trav i skritten på vissa ställen, jag kunde knappt få stopp på honom när vi galopperade eller travade, han bockade och rusade väg i galopp, gjorde konstiga läten ifrån sig, haha han var helt galen! :) Men det var bara roligt med en jättepigg och busig häst :) Mellan allt detta bus ställde jag igenom honom ordentligt i båda sidor i både skritt och trav. Jag försökte också göra några slutor i skritt och lite skänkelvikningar i både skritt och trav. Sedan galopperade vi ju också, snabbt gick det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0