Tävling i Finspång!

Idag var det första omgången i Div 1, i Finspång. Det blev att gå upp tidigt, vid 05.45, för att hinna med att knoppa och fixa iordning allt. Jag hade min start 11.03, Lag 03 programmet (red bara det idag). Corvette kändes jätte fin på framridningen! Framme, med energi, känslig för skänkeln och fin i formen.
Programmet gick också bra, kände mig riktigt nöjd, tyckte att det gick bra idag :) Vi hade ju lite missar, som att i ökningarna ökar han ju inte helt, han fick inte riktigt med sig bakdelen i skänkelvikningarna och så bröt han av i slutet på sista galoppserpentinen. Men det hela gav 58% vilket jag tycker är ett mycket bra reslutat för Corvette just nu, har ju inte ridit detta program så mycket eller på denna nivå tidigare. Men det gick väldigt bra för lagen också! Mantorp lag 1 vann och mitt lag - Mantorp lag 2 kom trea, kul!
Erika och jag tog lite fina bilder under dagen också, så här kommer några..


Här ser ni också den superfina lag jackan!


Erika vann ju även Lag 03 klassen! :)




Haha, Corvette & Cel-Bo var så gulliga mot varandra, gnäggade gosade med varann :)












Kommentarer
Postat av: Erika

söööööööööta!!!

2011-03-20 @ 21:39:32
URL: http://erikastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0