Lördagens ridning!

Idag fick jag gå upp tidigt för att följa med mamma ut till stallet och släppa ut hästarna. Vi red sedan också en lång sväng i skogen på 1h 2min. Riktigt mysigt var det! Skönt o ta en slapp tur i skogen ibland! Jag fokuserade inte så mycket på formen, han fick gå lite lågt bara i trav och galopp. Vi skrittade genom hela stora skogen och travade o galopperade på grusvägarna hem. Corvette var pigg och glad, väldigt matglad om man säger så. Han var verkligen tvungen att äta från alla buskar och grenar som stack upp på sidorna av vägen, matvrak! :)
När vi var klara med Corvette & Sol tog vi in Della och borstade av henne också. Sen fick hon stå och äta lite gott gräs på en yta utanför stallet, det tyckte Della var mumsigt!

Uppdateringen kommer förmodligen inte bli så bra mer idag och i morgon, eftersom jag och Erika ska blogga från den nationella tävlingen HÄR! Så kolla lite där så får ni se vad vi gör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0