Söndag 22 Maj!

Idag åkte mamma och jag ut till stallet på förmiddagen. Vi red Sol och Corvette tillsammans över vägen till skogen. Vi red nog i lite mer än 1h tror jag, men det blev mycket skritt i skogen. Corvette var pigg, lite halvt galen i skogen och skulle bara gå fortare o äta meera! Jag red ganska kravlöst idag, höll honom lite låg i formen i trav o galopp bara. Kul med pigg pålle!

När vi var klara med Sol & Corvette tog vi in Della och red en kortis på henne också. Vi red till hoppskogen och travade ett varv där, sedan red vi grusvägen hem igen. Della kändes lite små seg i början och slingrade sig på vägen. Men jag vet inte om hon håller tillbaka lite för att hon är ny verkad.. Men mot slutet gick hon på bra, och gick riktigt fint på tygeln! :)  Vi fotade även henne lite i rappsen, här är några bilder..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0