Ridning + Shopping!

Idag red Ebba och jag ut tillsammans på Corvette Och Della, mamma gick även med oss. Vi tog det lite lugnt idag med skritt men avslutade lite med att trava på serpentiner. Tog det lite lugnt med dom för att hästarna hade nämligen inte lugnat sig senare igår (i hagen). De som bor precis intill stallet hade hört hästarna springa i natt.. Corvette hade ett till lika dant sår på baken och den nya hästen Nero hade balltrampat sig, såg inte så kul ut.. Så nu går de i delade hagar, men det kommer tillbaka en till häst i kväll, så slipper Nero gå ensam i sin hage.
Iallafall, var nöjd med ridturen idag, hästarna skötte sig fint!

Senare idag bar det även av till Sharpman! Shoppade detta:
En Lami-cell grimma + grimskaft till Della och en KL t-shirt till mig :)


Kommentarer
Postat av: Ingela mauritsson

Hej Petra. Det är jag som är Dellas uppfödare. Jag vill hemskt gärna hålla kontakt med mina fölisar men tappade bort "Delli" iom alla hennes turer med olika ägare. maila gärna mig eller lägg till mig på fb så får du se lite foton på syster yster och Dellas mamma



Ha det! // Ingela

2011-09-06 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0