STUDIEDAG!

Så skönt säger jag bara! Har tagit lite sovmorgon, o nu sitter jag bara och slappar lite vid datorn ;) Har tänkt att ta mig en springtur sen, kanske plugga lite och rida på min tösa när mamma slutat jobbet.
Della har fått vila lördag/söndag och Corvette vilade lördag, sedan red Ebba honom på söndagen tillsammans med mamma.
 Corvette blir nog troligtvis inte riden idag, han hade tappat en framsko igår.. Han ska ju gå tre lektioner den här veckan, men blir nog två istället, vi får se hur han ser ut om hoven allteftersom helt enkelt.

Iallafall, hästarna fick vila i lördags för vi följde med Erika på Dressyr DM, som var både lördag-söndag. Tog kort på några mantorpsryttare som var där, här kommer några bilder..




Erika & Cel-Bo




Josefine & Esse Goblett



Mollie & Sunrise


Josefine & Grythöjdens General



Ingrid & Munsboro Maverick


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

fina bilder petra! du har inte lust o skicka några till mig (a)? min mejladress tror jag du ser i kommentaren. om du vill :D

2011-09-19 @ 11:08:47
URL: http://jossaaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0